FrÅGLISTA.

Namn: Jhennifer Carlsson.

Ålder: 15

Längd: 1.70

Sko-storlek: 38-39.

Född: I Stockolm

Bor: Stockholm

Gör just nu: bloggar.


 

 

Vad är du rädd för: äckliga djur/insekter, mörkret och att förlora nån jag älskar.

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att jag är mig själv.

Det roligaste jobbet du haft/har: något modelljobb.

Har du Körkort och egen bil: nej.

När tog du ditt körkort: Inte tagit.

När grät du senast: Vet inte.

När skrattade du senast: När jag var i skolan för nån timme sen.

Vem åkte du bil med sist: Pappa.

Vem åt du mat med sist:  Klassen.

Vem sov du hos sist: nån av brudarna.

Vem sov hos dig sist: Min älskade hund.

Vad var du rädd för när du var liten: Smuts från strumpan som fastnade mellan tårna och hamnade i badkaret xD

Vad ville du, som liten bli när du blev stor:  Fotomodell.

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Många.

Värsta smärtan du råkat ut för: Vet inte, är klumpig och gör illa mig varje dag.

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: När jag är med mina vänner! 

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Säkert! 

Har du någonsin sportat: JAA, fotboll och innebandy.

Någon du ser upp till: Storebror.

Vad finns alltid i din handväska: Plånbok, mobil, nycklar och parfym.

 


Har du varit utomlands någon gång: ja!!

Vilken plats var finast: Brasilien!

Största stad/städer du varit i: Många.


Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: nej.

Rökt: Nej.

Snusat: Nej.

Druckit: yees! Vatten släcker törsten bäst :)

Har du piercing eller tatuering: Navelpiercing!

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Snäll, snygg, roolig! 

Finaste komplimang du fått: Alla komplimanger är fina, tack!

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: hoppas inte det.

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Nej, inte tiktigt ordentligt..

Har du någonsin fejkat en orgasm: 

Hur många sex-partners har du haft: 

 


 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: storstad ofc!

Hamburgare eller pizza: Pizza.

Kött eller fisk: Kött.

Hund eller katt: Hund!

Aftonbladet eller expressen: vet inte.

McDonalds eller MAX: Donken, tror jag..

Vin eller Öl: Läsk :D

Charter- eller skidsemester: Solsemester?

Sverige eller Utlandet: Älskar Sverige åker mer än gärna Utomlans. 

Sport eller nyheter: Sport!

Hockey eller fotboll: fotboll såklart!

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: nått där i mellan.

Sommar eller vinter: Sommar.

Vår eller höst: båda!

Flyg eller tåg: Flyg.

Bil eller buss: Bil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0