Anledning för dålig upd.

Hej på er! Idag har bloggandet gått ganska dåligt, men det finns faktiskt en orsak till det. Som jag skrev i förra inlägget så var jag hos veterinären med min hund, och hon har inte mått nå vidare. Jag har varit orolig hela dagen eftersom att jag visste vilken risk vi skulle få ta när vi åkte in..vilket vi fick. Nellie har ett hjärtproblem men var tvungen att sövas ner för att fixa det vi åkte in för. Risken var stor att hon inte skulle överleva. Jag har haft Nellie i  9år, alltså så länge jag kan minnas, så långt bak jag har riktigt klara minnen från. Men tack Gud så överlevde hon! Ett återbösök väntar nästa vecka men det ska nog gå bra det med. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0