Paddla..

I våran skola åker vi varje år på en klassresa. Nu de senaste åren har lärarna bestämt att vi ska göra något som är lite mer..typ friluftsliv? Så förra året cyklade vi några mil och sov i tält. Och i år är det dax för paddling. Vi ska paddla i 6 timmar i morgon och sen tälta, och på tisdag är det samma sak som gäller.. 6timmars paddling till. Jag har inte varit så pigg på den här utflykten, jag vet inte riktigt varför men det känns bara inte som min grej. Men gör vi det till något roligt så blir det nog bra! Jag kommer iallafall överleva med tanke på godiset och allt jag köpt:
 
Jag har inte med mig min mobil och kommer inte blogga, så ses igen på tisdag eller onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0