låång skoldag :O

Hej hej, iskolan har vi 8:or fixat ett eget cafe! skit kul faktiskt, men för det behövs ju ganska mycket jobb.
Så jag och Elin stannade till klockan 6 i skolan för att baka och fixa. Det var kul och vi typ failade totalt hah nej men hoppas att det blir bra ändå..
______________________________________________________________________________________________
Jag vet att jag har sämst upd. nu ! Ledsen för det, en bra blogg tycker jag ska uppdatera minst 4 inlägg per dag ! Så jag ligger lite efter kan man säga hahah ?
Jag har tänker satsa på en bättre blogg när jag har fixat den och har lite mer tid för att uppdatera. Men så länge ska jag försöka med minst 2 inlägg per dag !
muffinssmeten såg äcklig ut först haha! men sen så blev den bättre och tillslut bääst !
visst ser det asgott ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0