idol!

Eftersom att jag har träning ganska sent så missar jag idol.. Jag brukar se dom på datort isåfall.
Men jag kom tidigare t träningen så satt och väntade i bilen en stund,då tänkte jag faktiskt på just idol.
När jag vänder huvudet så står den här bilden parkerad bredvid oss.
Det var faktiskt gansks kul tyckte jag coolt sammanträffande lixom;)
__________________________________________________________
Oooch så att ni vet hade jag gjort 2 inlägg innan träningen, men smart som jag är så förhandsgranskade jag bara :O Jag kom på det när jag hade loggat ut och dom finns inte i utkast heller..*phuu* Får se jag kanske skriver om dom i morrn ist .
Nu måste jag iallafall sova! känner mig lite siså där,FÅR INTE BLI SJUK ! peppar peppar
godnatt sötisar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0