Plugg i morrn då !

jahopp, då var det dags för plugg igen.
Känns lite si sådär tycker jag. Skulle inte skada att ha sommarlov ett tag till ?
Börjar 8an så det är betyg som gäller..
Jag får snart PMS-utbrott. haha men seriöst? skolan kan inte bara börja börja nu å förstöra allt lixom -.-

Aja, har iallafall haft ett toppen sommarlov med otroligt underbara människor .
Träffat nytt folk, både vänner förlivet och snygga grabbar för stunden ;)

Min sista dag på sommarlovet har iallafall sett ut så här :

- tittat på världens bästa fotbollslags mtch ! kunde tyvärr inte spela själv eftersom att jag är skadad.
- käkat hembakad pizza (y)
-varit men familjen å tagit det lugnt !
Är ganska trött efter en rätt så sen kväll på The Voice igår . Så det var skönt att bara vara hemma å chilla idag.
  

Hittade bilder på skoluniformer, tycker faktiskt att det är as coolt ! Fast jag skulle ALDRIG kunna ha det, jag föredrar snygga vanliga outfits ;)


as coolt !


världens bästa lag ! Hammarby f97 FOREVER ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0