eliiiiiiiiiiiiiN här

Tjaaaa Jhennifers fans! 
Jhennifer sitter brevdid mig just nu o kollar på vad jag skriver, o det gillar jag inte.. eller? nej men kommer inte på vad jag ska skriva. Dom flesta vet säkert vem jag är, ni kan läsa lite o mig i inlägget under om ni inte redan gjort det.. ;) Är typ dööd i benen för var ute o cyklade med Jhennifer förut, o på torsdag ska vi typ ha lägerskola o cykla ca 4 mil. :O Men de kommer nog bli jätte roligt o mysigt (om jag sover med Jhennifer) eftersom vi ska sova i tält hela klassen. Kaaaooos!
Ska inte skriva mer nu, vi ska snart cykla vidare till Towiiish som kommer hem snart! Hon har varit i Grekland o två veckor. :o Har tyvärr ingen bild från dagen eller nåt sånt på den här datorn eftersom jag skriver från Jhennifers o det gick inte o skicka bildera t hennes dator..
en bild på kreta
puss puss!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0