DRÖMMR

Idag snacakde jag och Stephanie lite om drömmar, eller rättare sakt vi hittade på lite saker som vi drömde om. Ni för tyvärr inte veta den lilla drömmen HAHA.
Men istället tänkte jag berätta om mina 2 Största drömmar i livet .
Först tänkte jag berätta om en dröm som jag har drömt om ända sen jag var en liten liten tjej.
Den drömmen är Modell. Som några av er redan vet så är jag typ modell och har varit sen jag var kanske 2 ?
Men det är mer vara med i en agentur och så hade jag massa barnjobb lixom.
Det här är inget som jag brukar gå runt och berätta så det är inte så många som vet det.
Men min dröm är iallafall att bli en riktigt känd modell och snart synas här:
victora's secret ! Men fortfarande det är bara en dröm som säkert aldrig kommer hända ..;)
Igrönt ser ni en av mina idoler, Adriana Lima! Hör ganska ofta att jag är lik henne men det tycker INTE jag.
Folk kanske tycker det eftersom att vi båda är från Brasilien vad vet jag ?
Skulle vara en dröm att se ut som henne .
Adriana :
Min andra stora dröm i livet är självklart att bli fotbollsproffs.
Det kanske låter konstigt att vilja bli modell och fotbollsproffs. Eftersom att dom typ är motsatsen av varandra ?
Men det drömmer iallafall jag om. Tänk att vara lika bra som Marta då?
Kom på en sak, både marta och adriana är från brasilien ! båda är stora föreblder .
Jag är inte från brasilien. Det är mamma som kommer där ifrån så då är jag iaf halv brasse ?
Nu ska ni inte tro att jag tror att jag kommer bli modell och fotbollsproffs ! För det är bara drömmar jag har

Kommentarer
Postat av: suad

DU kaaan blii bååda!!

Du är sjuukt vacker o tuung på fotboll såå bååda kan du bli! <3

2011-08-28 @ 19:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0